Tuesday, February 13, 2007

Tida strekker ikkje til..

Eg kan vell sei at å planlegge bryllup, gå på skule, jobba masse ved siden av tar tid!! Å når me har masse lekser pluss, føle eg at tida ikkje strekker til.. Blir seine kvelder! Men i kveld har eg faktisk gjordt noke! Min kjære kommande ektemake har vært så snill å latt meg få låna dataen sin! Så no har eg nett laga ferdig bilde esayet mitt om titanic, og eg skal snart skriva ein mail til Bodhild.. (om da blir tid, vell å merka) Ellers, så har eg to prøver på slutten av veka, i media og Samfunnslære! Har ikkje begynnt å lesa så masse, men eg trur det ordner seg! Må booka litt forbønn hjå Jesus`n i kveld, trur eg! Lenge siden eg har tatt meg tid til det! I dag har me hatt OD-dag, eg gjorde ikkje så masse.. Var i Åsane å prøve kjørt bil.. C 30, kjørte me, men skulle kjørea V 50!! Men den var ikkje klar, å me fekk ikkje prøve kjøra sålenge som avtalen var heller... Syns dei var litt rar... æsj! Vidae bar det til Solveig å guttene. Solveig fyllte 27 i går, og eg var på jobb å fekk ikkje vært med i besøket, så eg tok turen i dag! Det var koselig! Fekk unna litt bryllups ting og! Vielsen begynner å ta form! Eg gleder meg!! I ettermiddag, trulåna eg Halvor PH, me hadde oss ein kjekk aketur/gå tur til Mundal sammen med Knut Magne! Det var kjekt! Trur ungane koste seg! Skal ligga utpå bilder seinare, når eg har tid...:P Ellers, så er det ikkje lenge til Inger-Elise og Christian skal gifta seg i Central Kirka! Gleder meg! Har så planer om å overhøre det heile, men eg har jo sakt ja til å vera leder på leir.... Hmm.. Bodhild, ka gjer eg då??? jja! No må eg lesa litt meir..

Lita oppfordring til dåke gutter: HUSK KAS DAG DET ER I MÅRO!!! Me jenter sitter pris på at de husker den..... Hint hint! Å i måro er det jobb å bursdags ferinings! Cathrine har bursdag!! Så då skal me feira på Strilen!!

Ellers, så må det vera med å be for meg denne veka.. Er så masse som skjer!! God bless! Me snakkes! Love u, tøss tøssæ!

1 comment:

Marianne said...

Lykke til med alt sammen!!! Haaper tida strekker til!!!