Friday, February 16, 2007

Freelands = stresss...





Okei, i dag har dagsformen min vært prega av Influ-Elsa og mange tanker om bryllupe vårt!! Endelig var bladet "BRYLLUP" kom ut i butikkene, så no ha eg fått endå meir ideer! Å da er jo konge!! Ellers, så trudde eg at dagen min ikkje skulle vera stressande når eg våkna i dagtidlig.. Men, då ringte strilen om kor artikkelen min var. For dei hadde berre fått bildene.. Å nei! Eg måtte skriva alt om igjen!! No er det fiksa då, og eg håpe og veit kor dei skal ha da i aviso i måro!! Gleder meg!! Om dei ikkje sitter eit anna navn på då... Som dei alltid pleie å gjera! Sukk.. I kveld skal me på premiere på "Natt på Museumet", gleder meg! Så er det ikkje jobb før på onsdag.. Å det er jo herlig!!

Måtte berre slenga meg litt bilder!! Kos deko! Tøs tøs, eg saknar deg!

2 comments:

Anonymous said...

du må klippe ut artikelen og sende den til meg!!!!

Dorthea said...

Yes!!Det skal eg!! Å det flottaste var at Strilen nesten ikkje hadde gjordt noke med det eg hadde skrevet heller!! Jaaaah!! Håper Øyvor larsen har lest den, å at eg vil få litt ros i media timen på onsdag! Da hadde varma.. Tenkte å skana den inn, eller det kan henna at den ligger på internettsida til Stilen..... BAKSIDA!!