Saturday, February 17, 2007

Jaaaah!! Konge dag!!



I dag håper eg at alle som har tilgang på Strilen har lest den! For den sida som alle sammen begynner med,har nemelig eg skrevet!! Ein heil artikkel all by myself! Ken skulle trur da! Eg som ikkje gidder å følga med i mediatimene, så eg håper Øyvor Larsen har lesten! Sånn at ho veit at eg kan når eg må, lsm... haha! Ellers, så er da ganske grett for eg har berre gjordt risørrrsj til dei andre på Strilen. Å da eg har skreve har dei gitt ut i sitt navn.. Å da kan jo provosera! Men, da gjer vell ikkje noke... No sitter me her hjå Kjetil Vatsland.. Knut og Kjetil prater berre spel spel.. Mi kjære Ingeborg ligger halvdød i ein sofa og skjønner seg ikkje på ka desse karane snakke om, mens eg såg ein kanon sjangse til å oppdatera bloggen! Slik at Konstanse ikkje kom til å gå på veggane i måro, for ho ikkje veit ka me har gjordt på i helga... Så dette er ka som har skjedde sålangt:
Me har vært for det meste på frekhaug i kveld, farta litt rundt.. Stakk ut til
Håvard, men der var Line, så rullegadina gjekk rett ned. Me følte oss ikkje velkommen, så me kjørte attende til bedehuset... Der møtte me kjærleiksparet Benny og Kjelly, dei bestemte seg for å finna ut ka som skjedde hjå Håvard.. Me droppa av og sitter no hjå Kjetil.. Og eg har nett funne ut at eg bør skylla ørene mine, for eg trudde Truls Ivar var Gunn nettopps:S Bomdamena har allmøte i kveld... heh! Men me snakkes, I love u all! Snakkes tøs,tøs -Eg saknar deg!

Og her er eit lite utvalg av ka fam Vatsland har på pc, eg har sensurert da mesta! Enyoye!

2 comments:

Vatsland said...

håper du vet at eg egentlig heter Vatsøy.... men jaja.

Anonymous said...

Frekt! GUNN OG TRULS LIGNER IKKE!