Thursday, February 15, 2007

Me har blitt foreldre, eller nesten då...!! :-)





Ehhh.. Noke som skvatt?? Eg kan no då medela at eg ikkje er gravid, men Herr og tilkommende Fru har i kveld gjordt eit livsinvistering??:S Me har kjøpt Tv! Og ikkje ka som helst tv, kan du tru! Ein med flatskjerm.. Eg trur det er ein gutte ting så eg ligger meg ikkje bort i det! Men kjekt med ein stor tv når ein skal sjå på One Tree Hill og Grace!! Hallelujah! Her er litt bilder av badne vårt! (må lesast med striledialekt, lite snev) Så i kveld blir det film på stor tv!! Jippi!
Ellers så kan eg medela at eg har blitt råka av ein lett Influ-Elsa.. Ja, venta vell berre på det for Knut har jo vært sjuk lenge.. Så no er det min tur!
Ellers så er det litt bilder etter at me var ute med Halvor og Paul Håkon! Me snakkes!!

2 comments:

Anonymous said...

viss d e meg du hinet til, saa kan eg si, nei eg skvatt ikkje. Eg e blitt saa vant med at du spoeker med d, saa den dagen du endelig kommer aa virkelig e gravid, saa kjem eg ikkje til aa tru deg:p
slitann med ny tv!!!

Anonymous said...

Slitan me ny tv;) Veit du ka? Eg har ikkje sett one tree hill på 2 veker no:'(