Tuesday, February 27, 2007

Endelig ei oppdatering!!


Etter litt puff frå Bodhild, får deko no ei oppdatering! Men først må eg gjera noke! BODHILD EG GLØMTE IKKJE BURSDAGEN DIN!!! Gratulerer med overstått! Og her er eit nydelig bilde av Bodiide! Ellers så er det no blitt ferie.. Knut måtte reisa ut ein dag før, å da er jo like irriterandes kvar gang! Men,menn! No i kveld skal eg besøka fadderbarnet mitt som eg ikkje har sett på lenge. Han skal visst ha lært å gå å krypa! Så da er jo ei lovades utvikling! Ellers så er da Yngres leir til helga, med sjølvaste meg som ledar og Bodhild som sjef! Så da blir konge.. !! Eg gleder meg heise masse! Som me seie her inne.. :P

Så har jo Knut Magne og eg fått oss leilighet her inne i fjorden! KM flytter inn i april, så kjem eg reknades når tida er komen! Litt maling som må på veggane, men eller s er den fin! Glede meg! Så då blir da rai rai!

No får me snakkes godt folk! Eg skal prøva å komma i bunaden!

1 comment:

Marianne said...

Endelig oppdatering;)
Gratulerer med leilighet!!!!!!
Og lykke til paa leir!!