Monday, January 29, 2007

Jobb!

Gode nyheter!! :-)

Då kan eg medela alle mine trufaste blogg lesara om at Strilen har fått seg ein ny medarbeidar! Nemelig meg! :-)
Eg er så glad for å ha ein jobb å putla med! Takk til Linda Renate Stokkànd som anbefakte meg!! Du er ein knupp! Har første arbeids kveld på onsdag! Litt dumt at Knut kjem heim når eg skal på jobb, men sånn er da no berre!
Så no kan eg gje dykk "tre nummer i veka". hahahaa!
Skal nok ikkje sjå vekk frå at eg med tida skal snika nokre artikklar inn med tida! Rai rai!

4 comments:

Anonymous said...

GRATULERER!!!!!!!
Saa kejkt at du har faatt jobb!!!!
(kan du ikkje be kolegaane dine om aa skriva meir paa nettet???)

Hilde Konstanse said...

Hei!!! saa bar at du har faatt deg jobb!!! Daa kan jo du ligga inn eit godt ord for meg og til neste aar!!:p:p:p Lykke til!!!

Dorthea said...

Da kan eg! Men eg skal noke vera ansatt i noken år før eg gjer da... Dei er ikkje så god på den "nett-avisa" si... Yes, eg kan nok da! Så kan me jobba saman, for då hadde det jo blitt masse gjordt?!?

Anonymous said...

Gratulerer med ny jobb då!