Sunday, January 21, 2007

Forgløyming av bryllupsdag og oppdatering!



VEIT DU KAS DAG DA E` I DAG?

Pappen lært etter denne hendelsen, men da var ganske morsomt!! hheeh!

Kanskje noken lure på koffor eg ikkje har oppdatert bloggen i dag sista? Da er vell litt for at da er ingen som ligg igjen komentara, så da har kanskje tatt mote frå meg? Eller, kanskje da berre har vært sjukt masse å gjera?? Da var no termin slutt her hi veko, å då fekk eg ein lapp om at eg hadde ein haug med oppgaver som eg måtte, MÅTTE, levera inn. Så da blei ei veka med masse masse lekser, men da gjekk. Ting som har skjedd? Dagane har gått kjempe fort siden Knut reiste, no er det berre 10 dager til han kommer heim att! Å i måro er da 8 mnd til bryllupet! heise!!


Oppdatering!

  • 1 termin på Gymnaset er endelig ferdig! Då er det snart sommar, og ikkje sålenge til Hilde og Marianne Raddis Paddis kjem heim att.
  • Da er tre mnd til lappen kommer! Og eg har ikkje tatt lappen endå, satser på å gjera da når feriane kommer!
  • Å, Eikedalen har åpna!! Da er suuuupert!! Noken som er med å stå på ski??
  • Knut Magne kommer heim om 10 dager! Da gleder eg meg til!!
  • Pappa glømte bryllupsdagen til mamma i går, da var ikkje særlig lurt..
  • Linda og eg har begynnt å laga bryllups innvitasjonar! Kreativt arbeid! Ikkje sant, Linda??
  • No vente eg på at Knut skal ringa! :D:D:D:D:D:D:D:D
  • Eg har begynnt å lesa til prevatist eksamen!! Og så har eg fått tak i alt det eg trenger no!!!!

Da var vell alt! Og no har de alle fått ei oppdatering!

4 comments:

Anonymous said...

Hei! Oppdaga plutselig at du hadde fått deg blogg og greier! Her følger vi med... ;)
Ser ut som du e godt igang med bryllupsforberedelsene no ja, e bare å rope ut om du vil ha hjelp med noe, så e eg der! Anytime!
Du og eg og Marte må finne på noe sammen snart, no når terminen e slutt og d forhåpentligvis blir litt mindre stress. E så lenge siden sist!

Hilde Konstanse said...

Endelig!!! eg har godt aa venta paa at du skulle oppdatere bloggen! Nei d e ikkje saa lenge til vi kjem heim fire og ein halv maaned, d klarer vel vi, distance makes the heart go fonder, e d ikkje d dei seie??? eg savner deg masse Kari-Ann, har litt daarlig samvit at eg ikkje e haima og hjelpe deg med forberedelsar til den store dagen, men i sommar e eg saa og sei din(saann naar Johan e ute:p)Gler meg!!!! Love u!!!!

Marianne said...

Eg og har venta paa at du skulle oppdatera bloggen!!
Da e ikkje saa veldi lenge at no til me kjem heim nei... me har vaert her borte halve tida alerede, og da har gaatt saa fort!!!! Kan nesten ikkje tru da!!!
Lykke til med planleggingen!!!!
klem fraa Marianne Raddis Paddis:p

Anonymous said...

E klart me lese !! :) Meg og Ingvild stod på ski i Eikedalen idag me:D