Thursday, January 11, 2007

Engelsk!

ENGELSK EKSAMEN OG SJØMENN! sukk..
Ehhh, eg veit ikkje heilt om eg bør ta den eksamene... Lenge sia eg har skreve engelsk! Håper Hilde kjem heim før...!!
Then, finnaly I have started on my english exame... Okei! Folkens! No har eg faktisk begynnt å lesa til prevatist eksamen min!! Eg er stolt..Men eg får ikkje tak i den boka som eg skal ha.. Of mice and men av John Steinbeck, noken som har den?? Jajaj! Ikkje lenge att til mai no, så berre å henga i! Så får me sjå korlenge denne motivasjonen varer!! hehe!

Og so eit herligt bilde av min blivande ektemann, Knut! :-) Som fortida er på jobb på jollo, som eg seie! haa! Da fekk du den! Den går vell ikkje under kategorien båt vell??

4 comments:

Marianne said...

Lykke til med lesingen!!! Det er no ikkje saa lenge sia du hadde engelsk, saa det gaar nok fint skal du sjaa!!!

Anonymous said...

Privatist i 2Eng? Steike, har du tre fag og detta i tillegg?

Anonymous said...

Visst e da ein båt!!

Dorthea said...

Yes, det har eg.. Media, psykologi og sak pluss eit byllups.. Eg føle eg ikkje har skjønt korleis ein prioritere!!