Monday, January 29, 2007

Eksamen i geografi, er da mulig?


GJE MEG LITT FLAKS DÅ!!

Det var ein tøff morgon, eg var so trøtt etter Impuls, som forresten var endå bedre enn i fjor!! Mens eg venta på bussen til skulen i dag, tenkte eg kun på ein ting.. Ikkje knut, men eksamen. Med den supre flaksen eg har her i livet, følte eg plutselig dødsdommen hang over skuldra.. Å, ka trur de skjedde? Joda, eg kom oppi eksamen i geografi. ååååå! Eg veit ikkje kor eg skal begynna å lesa, for da er så kjedleigt! Så her er ein oppfordring til alle dåke som er på god sida med Jesus`n! Be for meg, som noken galninga! Eksamen er på onsdag klokko 11!

Men no får eg lesa litt til, før eg skal på jobb intervju hjå Strilen. Å visst du Knut les detta, å tenke koffor har jo ikkje sagt noke, så er da berre for at du har sove så masse etter nattevakta di.. jaja!

So er da ei intern beskje til Konstanse: "Suss,suss frå tøs"
AKT

3 comments:

Anonymous said...

Lykke til :) Geografi er da gøy! Fortsett gjerne med bryllupsplanleggingoppdatering (puh-det var et langt ord9. Jeg skal gifte meg sommeren 2008 og følger med, selv om du ikke kjenner meg :)

Anonymous said...

Lykke til!!! Da kjem til aa gaa kjempefint!!! (du overlevde jo okonomi i fjor... hehe)

Dorthea said...

Eg har endå spor etter den eksamen.... offf... Så er da ein til sommaren i engelsk! den må eg og lesa på!!