Thursday, November 09, 2006

Stavanger tur med rute lesing!


På fredag fann Knut og eg ut at me skulle reisa til Stavanger, var vell eg som påvirka mest! Men siden gutten nett hadde fått lappen att,var han ikkje sei å be! Så Herr og tilkommandes Fru Angelskår satte seg i 206 med stø kurs mot Sydhavsøynæ, Finnøy! Vèret var regn,regn.. Første ferja Halhjem-Sandvikvår rakk me.. Den neste ferja var da litt venting.. Men så beynner noko eg kommer til å bli huksa for i lang tid! Finnøy ferja, vettu.. Den skulle me da 20.35, men den rakk me ikkje.. Så då gjekk neste klokko 22, eller 22.30.. Som eg trudde. Me reiste til stavanger for å slå i hel litt tid og så kjørte me opp att! Kom på kaien klokko 22.10 då fekk eg melding
"E deko på ferja no?" eg berre "ehh- den går ikkje før om 20 minutter!" Men neida.. Me mista ferja.. So kult!! For neste gjekk 23.25.. Blei litt venting! Men helga var vellykka og ikkje minst knas! Me koste oss mykje! Å tipp -me rakk alle ferjene heim att! :-)

3 comments:

Marianne said...

Det skal ikkje vera lett aa lesa ferietabella!! hehe. Blir vell dobbel sjekking neste gong! he

Hilde Konstanse said...

Kari-Ann i ett noette skal!!!!!tihi!

Dorthea said...

Ja!! Å det verste var at eg var så overbevisande på at ferjo gjekk då!! Klart til og med å overbevisa meg sjølv og Knut`n! tihi