Tuesday, November 07, 2006

Byllups ting! Litt stress, men mest koskos!


Okei, no er det snart 12 måneder att før me gifter oss! Og gjett om det er masse som skal gjerast, fiksast ordnast.. Eg trudde eg kunne ta da med ro framtil sommaren.. Men nei.. Så no har Knut og eg fiksa ein del! Men, det gjenstår massse!!!!!

Ting som me har gjordt:





  • Skaffa kirka!
  • Pappa har sagt ja til å finna mat og sånt. Med mamma som overordnede..
  • Kari-Ann har begynnt den lange prosessen med å tilvenna seg kjole og slør..
  • Festlokaler!! :-)

4 comments:

Anonymous said...

ta det heilt med ro...eg gjor i grunn lite og ingenting før eg kom te kirko - og vi hadde ein super dag!!
Fekk nåkken tips fra erfarne bruder som sa at det ikkje va lurt å stressa, for det ødelagte alt..så eg tok de bokstavelig...
og kjole??
- gje meg ein utfordring då!!!!

Dorthea said...

heheh!! Eg hate kjole!!! Og så må du liksom gå med da ein heil dag... Men eg skal ta meg ein del samtaler med erfarne bruder!! Så me snakkast vell då Booodie?

Anonymous said...

Ja, gje meg ein lyd når du trenge gode tips...du veit ka damo i kjolebutikken sa te meg?
"Ja, e du vant te å gå med kjole?"
"eh", svarte eg.."Det nærmaste eg har komt kjole i mitt liv e vel bunaden min!"
...og då sa ho:
"Då trur eg vi ska legga an opp litt til sånn at du ikkje snuble i an på vei opp kirkegolvet!" ;)
...
bare gi ein lyd når du vil :)

Dorthea said...

heheh!! Eg skal gje beskjed om da når eg skal prøva! Om eg har nerve til å gå inn i butikken!! Trur eg må ta noken med meg som eg kan knipa i hånda!