Monday, November 06, 2006

Litt oppdaterings!

Okei, eg veit at eg ikkje har vert her inne på ei stund. Og at Hilde sikkert slår hove i veggen siden ho ikkje veit ka so skjer her heima! Så her er ei punktvis oppdaterings!
  • Knut Magne og Kari-Ann gifter seg i Meland Kirke, 1.Desember 2007
  • Eg har vert sjuk i so mange veke at eg huske ikkje
  • Er sjuk enda
  • Vert i Stavanger, på Finnøy ei helg (Derfor ringte eg ikkje, Hilde)
  • Har ete alt for masse snop
  • Sove alt for lite
  • Trent desto mindre
  • Blitt vaska i tryne av regne kvar morgon
  • Hatt glattkjøring og har ikkje ødelagt noken ting
  • Radøy rundt med masse snop
  • No er klokko 05 54 og Knut Magne har akkurat reist på jobb.
  • Kjem heim 6.desember!!!!!

Da var vell alt! Så me snakkes! No skal eg lesa til norsk prøven som eg har om ikkje så mange timer!! :S Talast!

4 comments:

Anonymous said...

Du glømte å skriva klåkkeslettet...korti ska vi stilla opp i MEland kyrkje?????

Dorthea said...

Klokko 14.30! Presist! Da kan no de vera, så kjem eg når da passe..! ;)

Hilde Konstanse said...

ja du har heilt rett Kari-Ann, eg e inn paa siden nesten kvar dag.... og du har ingenting nytt aa fortelja. eg foeler meg litt meir opptatert om ka som skjer heima, enn da eg gjorde i dag tidlig!!
masse glad i deg!!!
PS eg kjem heim den 22 desember!!!!!

Dorthea said...

Eg veit!! Og eg skal stå på Flyplassen å hoppa med norske flagg og melkesjokolade!!!! :-) Love u forlovaren min!