Saturday, November 18, 2006

Ingen er som..


Melodi: Ingen er som Jesus

Ingen er som Hilde, ho er den eksperten, ho gir live meining -
ho er glad i meg! oo oo oo

Ingen har noken gang gjordt, da du gjer for meg no! Holde
ut syting og klading! oo oo oo

Du er eineståande! Eg er så glad i deg! oo oo oo

Ingen kan noken gang vera da du er for meg! Eg er så glad i deg!

Yes, denne songen som eg blei så sterkt minna på inne i ein kjole butikk i byn her hinn dagen var.. Hilde, kor er Hilde.. Hjelp! Eg må ha, HILDE!! Detta går berre ikkje.. Eg klare ikkje å finna ein kjole uten Hilde.. Og eg har funne eit problem! Hilde er ikkje her når eg må bestilla kjolen.. Gud send ho heim på ferie!! Ver så snill! "Det gånna ordna seg, det gjer det alltid"ja!! Det gjer det!!

2 comments:

Hilde Konstanse said...

eg sit her med taare i augo!!!!! Eg kjem heim til deg snart eg love!!! Eg e litt sur eller irritert, Johan sa han skulle ringe i dag, men gjorde han d??? nei....jaja vi snakkast vennen kjempe glad i deg!!!! vi skal naakk finna ein kjole til deg!!!!
Love u!!!!!

Dorthea said...

I love u!!! Eg skal senda ein mail til han, å sei at han må ringa damo di!!!