Sunday, November 19, 2006

Ny helg!



Denne helga har eg ikkje gjordt masse vetig! Eller eg var jo i Åsane på nattope å handla julegaver! Det gjekk unna! Mamma og eg blei ferdig i ein fei! Så no er det berre noke smp plukk igjen! Kremt, kremt! Eg har masse pakke igjen! Men min kjære Knut har sagt at me skal venta til han kommer heim! Så då gjer me da! Kan jo spara litt penger inn til dess!
Kva anna har eg gjordt då? Hmm, eg har begynnt å jobba hos onkel og tante -enda meir vasking! Men eg like da, forbereding til kåne/husmor-rolla som berre er nokre mnd vekke!¨
Så var eg oppe hos Besso, på Hagavik.. Ho ligge der oppe. Ødlagt seg igjen! Men ho gjer framskritt! Å det er så bra! Så no kommer ho heim til jul -frisk å fin!

Ellers så kan eg sei at eg glede meg sånn til å bli gift! Herlighet! Den dagen blir me ett! Då er det slutt på Kari-Ann tilverelsen.. Då er det Kari-Ann&Knut! Men den har no vert lenge no! Trur eg aldri kommer til å klara å beskriva kor masse eg glede meg til alt som skal skje, ikkje berre den dagen, men også dagna, mnd, årene etter! E ein sånn glede når ein har funne den eine som ein veit vil gjera ein glad resten av livet! Herligt! Eg er glad i deg, Knut!


Ekje me eit vakkert forlova par!?!

No comments: