Sunday, October 29, 2006

Til mi kjære Konstanse Zudmann!





Denne linken her er til ære for mi kjære Konstanse Zudmann, som sitte borte på Orkney å savner oss her heima i Norge. Mest savner ho vell sin kjære Johan Kåre, men eg rekner med at eg blir husk på i nokre tanker.! Hilde er den personen som du berre må bli glad i! Ho har alltid ei løysing på problem, og ser relativt lys på livet! Eg føle meg superheldig som har blitt kjent med Hilde, for tenk alt eg hadde gått glipp av visst ikkje.. Å tenk på alle dei pengane eg hadde spart! hehe! Har blitt ein del shopping å shampange turar det siste året - å fleire skal det bli i framtida! Men ellers så glede meg noke hinnsides til Konstanse kjem heim til jul, for då er ikkje Johan Kåre snart gift med Konstanse heima!! hah! Då skal da blir masse dilling dalling!! I like it!
Men, Konstanse Zudmann, om du les detta så vil eg snart ringa deg! Om ikkje så alt forlenge, kanskje no i dette sekund! Så skal eg halda eit godt auga til guten din, for å sjå at han gjer alt da han må! Ta ut bosset, vaska.. E vell ikkje noke problem!? So long tøso mi! No ligg Oster`n te kai.. Ferdig for denne sesongen, neste sesong e da me so briljere! Tøs tøs= Oster Tøsena! :-)

No comments: