Monday, October 30, 2006

Kontakt annonsa! Marie Bjørsvik

Sist sommer satt Marie å skreiv kontakt annonsa til meg, kanskje ho tenkte at Knut`n ville "få ut fingen".Han fekk ut fingen!! Kva veit eg, det var no ein ven og vakker august dag og Marie satt å skreiv.. Ken sku tru at nesten eit år etter satt eg å skreiv ei te ho?

Så er du ein kjekk ung mann, kanskje har du krøller? Visst ikkje kan me ordana med permanent! Neidå, like du musikk så les nøye!

For mange år sidan , den 26 juni kom Marie til verden. Den gangen var det berre ho, men tida gjekk å det kom to små troll på samme tid, Asle og Kjetil! Marie var ikkje store tøtto då ho vart "flaske-henter" for mammo... Og noken år seinare kom Katrine..! Så du sikkert forstår, kjekke unge kristne gutt, har Marie tre søsken og ei mamma og ein pappa!
Den gangen eg blei kjeknt med Marie, var vell kanskje på LUK -Leiknes Ungdoms klubb. Der me begge var deltakara... Eller, kanskje da var før ?? Jaja, da eg ska sei at Marie steig i gradene på LUK og no er ho leder og musikk ansvarlig! Ska eg berre sei deg, og når me er inne på musikk... Marie elske musikk, nesten lika høgt som ho kjem til å elska deg, kjære kristne gutt/mann.. Ho er ein kløppar på piano , da er ingen andre som får pianoet til å rista i bedehuset som da Marie får!

For ei tid tilbake gjekk Marie på BBB - bibel skulen bildøy bergen!På musikklinja... Og etter året på Bildøy begynnte ho som 1åring i indermisjonen ,men dar er ho no ferdig... So var da misjon ja, Marie har alltid reist på leir på Raknestunet og i dei sinare årene har ho vert mykje leder på leir elle den klassiske kjøkkenhjelp til Magne! ( da har jo me alle vert??? ) eller?

Ja, so var da ein apell til deg kjekke musikalske krstne gutt/mann : Syns du Marie høres ut som ei brukandes kåna? Så syns eg du må be ho med deg ut, for ho er veldig kjekk å grei å ha med å gjera!
Og visst no noken gong snakke om at eg har klatra inn vindue i 3 etasje i huset deira, for ho hadde glømt nøkklane, eller at da var min feil at me kræsja i postkasse stativet i Midgården.... Så skylles da nok da slaget ho vekk i håvet for nokre år sidan, men visst ho seie da var meg... så var da ikkkje meg!

Marie er ein veldig kjekk å kristen jenta, som like å jobba for misjonen eller andre! Og eg trur at hoi og Anne Marta vil bli sakna og eg ska personlig snakka med sjefen over alle sjfer Halleråker...eller ka han no heiter om at han må fiksa ein jobb vidare i misjonen til Marie og Anne Marta, for me kan ikkje missta desse tøttena!!

Visst du snuse litt tundt på spacet mitt, finne du nok litt bilder av Marie, men visst ikkje så må du ta kontakt! Så ska eg senda deg litt snadder...!!

Klemklem!

2 comments:

Anonymous said...

Hehe. Ser kontaktannonso mi e havna her. Hmhm.. Men har ikkje vore så vellykka endå, då. tihi. Men du e no godt forlova no, og da e bra:) Kos deg, so må me jo snakkast snart. E ei go stund sia sist no.Håpe du har da fint og flott på Leknes, verdens navle. jeje- cu

Dorthea said...

Eg må jo ligga den ut dar folk les! Ellers, så kan eh jo finna deg ein høg og mørk ein i Angelskårs familien!! :-) Yeah!