Tuesday, October 24, 2006

Skal skal ikkje?

No er det endelig fri timer!! Og ikkje berre ein time, tre timer!! Halleluja! Det er så deiligt! Berre sitte inne på dataen å kuuula`n! Egentlig sitter eg å vurderer om eg skal skrive ei oppgave i media, sånn at eg blir litt asjur med resten av gjengen.. Skal skal ikkje? Hmm, det er det store spørsmålet.. Ka skal eg gjera? Hmmm.. Eg aner ikkje.. Ein artikkel om Nikoragoa eller tre timer med internett kos, avislesing eller media oppgava? Okei, ka hadde vert det lurast? Ehh, media oppgava? Men ka hadde no vert da kjekkaste? Media oppgava? Nei, definitivt ikkje gjera ein drit, er det kjekkaste! Men, siden eg er så voksen å snart er gift, må eg vell sei at når denne bloggen er ferdig oppdatert å eg har lest avisena, så skal eg skriva media oppgava mi! Å tilogmed levera den inn!! Yeah! Jaja, detvardet, no skal eg lesa avisa å fjerna spem på forumet vårt! Halleluja! http://www.nfj.no/Forum Sjekk den ut, om du heiter Knut! :-)

Solong godt folk! Me snakkast!

No comments: