Wednesday, March 14, 2007

Tikka deg da skal eg! haha!

Blei "tikka" av Stine Karin her hinn dagen, så får sende den videre..

Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon. Ok?

Mine seks ting:
1. Eg har alltid hatt lyst til å svømma over Osterfjorden, men aldri gjort det?
2. Når eg var to år kjørte eg ned kjellartroppa heima hos Bessa, for mamma var nede.. Då landa eg på eit murgolv, å eg såg ikkje så bra ut...
3. Eg forlova med 15.oktober i ein alder av 17 sommrar..
4. Eg har eit fødselsmerke på ryggen min,som har samme form som Norge!
5. Eg skal gifta meg om 6 mnd, i ein alder av 18 sommrar.. Er eg gal? neida!!!
6. Eg har aldri sett kronpins Håkon live...

Eg tikker: Knut Magne, Hildegunn, Konstanse, Marianne Raddis Paddis, Hanne Raddis Paddis og til slutt Audun Sjøstrand! tikk tikk! Du har den!

5 comments:

Anonymous said...

her har eg gitt deg DEN gyldne anledningen te å få ei unnskyldning te å svømma øve fjorden...men ka gjer du med det???
DU GIFTE DEG????
halloooo???
-ka e det for nåkke??

Anonymous said...

punkt nr 2... det har du no aldri gjort!

og går det ann å forlove seg med ein dag?

Unknown said...

e det lov med gjentikken?

Hilde Konstanse said...

Teiting, teiting teiting!!!!! Du vet at eg ikkje like saanne kjede ting!!!!!!!!!!!! ahrrrr maa eg????Teiting!!!!!

Anonymous said...

You write very well.