Wednesday, March 14, 2007

Bestevennen er 18!!!!


No kan du endelig kjøpa **** til meg! Å eg skal so ha halve kvoten din!! Berre sånn at da er sagt! Hilde Konstanse blei nemmelig myndig på mandag! Og eg er litt seint ut med å gratulera, men betre seint enn aldri?? Eg skal iallefall ringa deg når eg får tid! Storme litt rundt her heima! Men eg er veldig glad i deg, best friend! Og eg håpe du hadde ein verdig dag på Orkny! du er jo aldri heima når du har bursdag, tøssa! Sist var det Swany, og no Orkny! jaja! Du er ein globetrottar! Og eg glede meg til me skal ut bestiga alle skobutikkar i dette land! Hallelujah!

HAPPY BIRTDAY TO HILDA! I love u tøs tøs mi!

1 comment:

Hilde Konstanse said...

Tusen takk for (en litt sein) bursdags hilsen!!! Vi hadde d kjempe kjekt med indisk mat og et glass LOVLIG vin!!! saa no skal vi ut i helgen!!!!:P Vi faar feire baade min og din bursdag naar eg kjem heim te sommaren!!