Wednesday, December 20, 2006

Julehelsing

Ein kan vell ikkje akkurat sei at den kvite jula er komen til Vestlandet, men det blir iallefall ei grøn jul med mykje regn. Kven kan vell ikkje motstå da? Eg drøymer om ei kvit jul!
Og det hadde vore så koskos med kvit jul!
Jula i år skal eg feira på Flatøy. Eg skal innrømma at det blir spesiet utan mammo og pappen og katten. Men eg er open for nye tradisjonar! Så eg gleder meg vell til at Knut og eg får jula saman med hans familie! ;-)
I året som har godt har det skjedd mykje. Forlovelsen kom no litt uventa frå mi side, men no ser me fram mot bryllaupet i september. Er ganske rart å reflektera over alt som har skjedd. Det er både positive og negative hendingar som har skjedd i vene gjengen gjennom året som har godt. Dei fleste guttane er no framleis ungkara. Men eg vonar at dei finn seg nokon etter kvart..
På Gymnaset går da i jobbing og prøver, merker det godt når helga kjem, då er det ikkje mykje overskot å finna fram i ein trøtt skrott. Knut Magne jobbar trutt på i Nordsjøen. Fortida helt han seg i Norskehavet på ein supply skip som heiter Skandi Stolmen, eller jollo som eg seier.. "Han er no ikkje så stor då, Knut!"
Eg føler meg heldig og, fekk ei skjønn niese i april, nokre dagar før bursdagen min. Ho veks og veks. Ser ho ikkje så ofta, så det er store forandringar frå gong til gong. Om nokre månader vært med igjen tante og onkel! Det gleder me oss stort til!
Eg håpar at alle mine/våre gode vennar får ei himmels julehøgtid med mykje bra og ikkje minst eit nytt år som blir fylt med indre fred og gode tankar om naboen!

1 comment:

Anonymous said...

veldig interessant, takk