Tuesday, December 12, 2006

"Det du skulle gjera i dag, kan du gjera ette på"

Som den Nordstoga indusiansten eg er har eg i dag hørt "oppå himmelen" alt for mange ganger.. Å eg beynne virkelig å lura om da har godt i hove på meg. For no er er so drit lei den cdèn! Knut Magne sitte vell med eit smil om ørena, for han er ikkje særlig begreistra for "gubben" min, som eg alltid skal høra på. Uansett kor eg er.. Det er vell fleire som ikkje like musikksmaken min, her hin dagen når eg måtte gjera mine plikter i familien.. Ja, då skrudde eg på FULT! Pappen uttalte "Har du ikkje noke bedre, kan du vaska uten musikk"... Yes..da er takken for eit reint hus kvar helg! Jajja.... I dag har eg då lest norsk, trur eg har gjordt da alt for masse.. For no er eg drit lei! Me satser på at da går bra i morgon, i morgon i morgon men ikkje i dag!

Åååå! Eg veit ka som hadde vært digg no!! Gjordt noke uten at ein måtte tenka.. Ikkje lesa om Ludvig Holdberg og det norsk selskab.. Eller drukkne Jeppe på Berget.. sukk..! Tenk om noken kunne koma å gjordt noke med meg.. jaja.. Eg trur vell at sofaen kallar... da er håndball EM, å då er jo eit genialt tidsfordriv...! Yesyes!

Visst da er noke deko lure på så kan de får ei oppdatering:
  1. Kari-Ann har innfunne seg med at ho ikkje skal vera med mammo på julafta.
  2. Knut og Kari-Ann skal samla på Ida i Hardanger Bestikk.
  3. Bryllupet har begynt å ta form.. Meir enn da eg hadde trudd
  4. Kari-Ann ønsker seg framleis seg ein tur retur bilett til Orkny.. Tenk Knut då hadde du fått litt fred;) tihi... tull å tøys!

Ellers så er alt ved da gamla!! Hilde og Berit kommer snart heim!! Eg gleder meg!!!!!!!!!!!

10 comments:

Hilde Konstanse said...

viss eg var ein millionaer skulle eg ha kjoept ein bilett til deg, men d e eg ikkje, eg kjenner ein daa....men men eg kjem no heim om ( dagar!!!!

Dorthea said...

Yess!! Å Kari-Ann gleder seg heilt vilt!!! Hilde kjem heim til juuuul!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

Marianne said...

Eg og kejnner ein miljonaer!!! Trur han blei litt forbausa i gaar naar me plutselig valsa igjennom kjokkenet hans... hehe......
(eller me kjenner han vel ikkje, men me ville no hilst paa han vist me motte han, og han ville hilst tilbake, for han veit kem me er!!! (me var jo tross alt paa lunch i garasjen hans... hehe))

Dorthea said...

Eg ønsker meg soo ein bilett til Orknøyene, sånn at eg kan besøka deko!!!

Dorthea said...

Eg ønsker meg soo ein bilett til Orknøyene, sånn at eg kan besøka deko!!!

Hilde Konstanse said...

skulle oenske meg og at du kan faa ein billett! men eg oenske meg meir at Johan kan kjoepe seg ein bilett og komma paa besoek(ikkje stygt ment, eg vil at du skal komme bort og assaa!!!! men eg vil at johan skal komme og, trur faktisk at d e stoere sjanse for at du kjem bort enn at han kjem bort.....)

Marianne said...

Du maa finna ein kjapp maate aa tjena masse penga paa!!!!! Og saa maa du ta med deg Lisa i samme slengen!!!!

Dorthea said...

Prostitusjon på Strandkaien?? Eg håper innerst inne at da ligg ein bilett under juletreet! Men da gjer da nok ikkje.. Er nok berre husmor ting til jul i år! Har allerede fått så sjukt masse!! er heilt vilt!! Har ikkje brukt masse pengar sjølv! Tenk til bryllupet då.. Eg håper me får masse då også!! Så da er berre å kjøpa husmor ting til Dorthea til jul.. Eg sakner deko!! Glede meg til de kommer heim til jul!! *glede seg!!!!!!!!*

Regine said...

"For no er er so drit lei den cdèn! "

Dårleg gjort husmor kari! Du kan ikkje verta lei av den cden, du må høra på den i ny og ne, i tide og utide, men du får ikkje verta lei! då må du konvertera te Luringcden ei stond =) Ein indre salutt og du må sei unnskyld te Odd! =) ;)

Hanne said...

Vet du ka jeg har kjøpt meg?? tur-retur billetter til orknøyene :P